Aras Kargo için Çalışan Yorumları

Tüm 109 yorum gösteriliyor
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Saygı ve ahlak kuralları
Şube elemanı (Eski Çalışan) –  Kırşehir6 Nisan 2018
Ne saygı ne ahlak kurallarının geçerli olmadığı bir şirket. İlk girdiğinizde sigorta başlatmazsaniz işiniz zor. Sürekli çalışmanızı asla durmamanizi bekleyen bir yönetici. Ve daha nicelerii..
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 28Hayır 3Şikayet et
5,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Anlamsiz
Musteri temsilcisi (Eski Çalışan) –  Istanbul26 Mart 2018
Is olarak guzel hizli zaman geciyor ama anlam veremedigim MIT SANKI bir cikan bir daha giremiyor arkadas bir sehirden baska bir sehire gidecej olsak isten cikmaya korkar valla neyse ben ciktim ama pismanda oldum kalablar kiymet bilsin guzel bir ortam yukselme sansi kisinin kendi elinde ama kiymet bilip ise 4 elle.sarilirsaniz
Artı Yönleri
Ucret+ssk+agi+yol+yemek
Eksi Yönleri
Isten bir cikinca bir daha geri donusu olmamasi
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 9Hayır 22Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Haksiz yere isten cikarilma
Temsilci (Eski Çalışan) –  Sivas24 Mart 2018
13yildir calismaktaydim yalniz haksiz yere cikarildim ve magdur edildim konunun detayini burdan yazmak istemiyorum ve aras kargonun konumunu ve adini farkli yerde gormek istemedigimden dolayi hukuki yola gitmeden once tarafinizin degerlendirilmesini ve haklarimin odenmesi konusunda desteginizi ve en üst düzey yetkiki birimler taradindan aranmak istiyorum ve konuyla ilgili musteri hizmetleri aranmistir ve kayit altina alinmistir

Musteri hizmetlerindeki oluşturulan kayit no 16161138
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 39Hayır 4Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Aras kargo
Kurye (Eski Çalışan) –  İstanbul pendik19 Mart 2018
Maaşları tam zamanında yatar mükemmel bir firma...
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 22Hayır 111Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Teroristlere arka cikan firma.
Musteri eski. (Eski Çalışan) –  Avcılar6 Şubat 2018
Afrin operasyonunu parçalamaya çalışan.
Bölgeye kargo almayan firma değilmi bu !?
Artı Yönleri
Terorist
Eksi Yönleri
Terorist
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 17Hayır 27Şikayet et
2,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
çokta bişe denemez
Temsilci (Güncel Çalışan) –  İstanbul1 Şubat 2018
bi kargo şirketinden de pek fazla birşey beklememek lazım, şuan işsiz olduğum için burda mecburen çalışıyorum kendi alanımda bir iş bulduğum zaman hemen ayrılacağım.
Eksi Yönleri
YÖNETİCİLERİMİZ GENELDE HİÇ İLGİLENMİYOR, SABİT HİÇ BİYERDE KALAMIYORUZ, HEP FARKLI YERLERE GÖDERİYORLAR BUNA RAĞMEN YOL PARAMIZI ÇOK AZ VERİYORLAR.
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 95Hayır 35Şikayet et
3,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Yogun yorucu
Sofor kurye (Eski Çalışan) –  Samsun31 Ocak 2018
Yogun yorucu ve dikkat ve titizlik isteyen is durmadan arac ustunde ve surekli tenpo
Artı Yönleri
Hizli is yapa ogle yemegi ye
Eksi Yönleri
Musteri ile ugras
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 7Hayır 9Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Çok berbat bi̇r fi̇rma
Yönetici (Eski Çalışan) –  Istanbul31 Ocak 2018
Merhabalar

İş olarak çok yoğun bir çallışma prensibine dayalı bir şirket kurumudur aras kargo.

Acenteler (bayilikler)kendi bünyesinde çok daha fazla iş yükü mevcuttur.maaş ortalaması asgari ücretden daha düşüktür.insanlara yol parasını ve azda olsa verdikleri fazla mesaiyi maaş gibi gösterilen yerdir aras kargo.

Acentelerde çalışan personeller herhangi bir yere transfer istediğinde transfer onayı verilmiyor.

1 dakika içersinde 3 iş yapıyorsun ve insan olarak hiçbir değerin yok.sistemi çok kötü.sürekli işine engel olucak önüne bir takım problemler çıkıyor.

Hiçbir işlemi dört dörtlük yerine getiremiyorsun sebebi ise 3 kişinin yapacağı işin 1 kişiye yüklenmesi

Personel maaşları günlük üzerinden hesaplanıp geldiğin gün kadar para alıyorsun ve aynı şekilde yol parası yatıyor.

Hafta içi akşam 6 dan sonra aldığın mesailer cumartesi günü saat 15:00 kadar çalıştığın için 6 saat mesai kesintisi oluyor ve fazla mesai hikaye olduğu bir şirket aras kargo.

kargo dağıtımı çok fazla olduğu için personelin sürekli hata yapması ve bu hataları yine personele ödettirilen bir şirket aras kargo.

şirket yöneticisi başta olmak üzere içerde masa başı çalışan bütün personellerin personel eksik diye bayan veya erkek ayırtmaksızın kargo dağıtımına gittiği yerdir aras kargo.

genel müdürlüğe ve kendi bölgedeki kişilere olayları ve eksik olanları mail veya bir yazı yoluyla ilettiğin zaman hemen koltuk sevdalıkları başlayıp senin sorunu çözmek yerine daha çok sorun üreten ve çözüm adına hiçbir şey yapmayan firmadır aras kargo.

hiçbir şeyi düzgün olmayan her şekliyle personelden
  daha fazla daha çok çalan
ve personel için en önemli olan yol sigorta ve maaş gibi faktörleri hiçbir şekilde göz önünde bulundurmayan şirkettir aras kargo.

bütün acente bayiliklerinde ve şubelerinde personel eksikliği mevcuttur.problem çözme yeteneği ve geç çıkış saatleri çok fazladır.

gönül isterdiki güzel bir şeyler yazmak ama aras kargoda güzel olan tek şey hiçbirşeydir.

Öğlen saatlerinin olmadığı her saatin ve dakikanın hatta saniyelerin bile işle geçirildiği bir şirkettir aras kargo

Gerekiyorsa işsiz kalın ama aras kargoya başlamayın lütfen

Not:Bu Kelimeleri Yazan Şirket Yöneticisidir.Bunuda Unutmayın lütfen
  daha az
Artı Yönleri
maalesef hiç yok
Eksi Yönleri
o kadar çokki saymakla bitmez
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 65Hayır 5Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Reziller
Kurye (Eski Çalışan) –  Antalya29 Ocak 2018
Aras kargonun yöneticileri kadar lanet bir firma yok. İşlerin yürümesi için değil de çalışanların hakkını yemek ve bunlarla ugrasmak için adeta yarışıyorlar.
Ne derdine çare bulurlar nede bir sıkıntına çözüm. Eleştiriye asla acik1 değiller. En ufak bi eleştiri de zannedersin savaş açmışsın. Prosedürde kuryenin bir anlaşma yapmasi kuryeye ticket yada prim olarak yansıması gerekirken şube yoneticileri cukka ediyor. Kıyafetler şöyle desen vay sen nasıl dersin hemen bi tutanak, şirket böyle desen hemen bi savunma alırlar. Bide kadın yöneticilerin çoğu namus abidesi olarak görünürlerken yanındaki yada yakınındaki personelle mesai saatleri içinde bi evde buluşurlar.. Bi güzel haşır neşir olurlar duşunu alırlar aaa bide şube telefonları yanındadırlar ya bölgeden biri ararsa diye. Ama çok namusludurlar haa..
Ha çalışma saatlerine gelince panoda 08:30 - 18:00 yazar ama hiç alakası yok akşam 8 den önce çıkamazsın hatta saat 9 ları bulur ay sonunda sana verilen mesai 1 saattir çünkü bordroda bu yazar çünkü senin insani hakkın budur. Sözde mesai saatleri için parmak okuma koymuşlar ama bölgeden saatler değişiyor...
Standartların çok üstünde kargolar gelir normalde forklifte falan inmesi gerekir fakat ne hacet ameleler varya tutun kaydırın indirin falan olur. Ama hakettiğin bir saat mesai ücreti içinde buda vardır :).

Şiddetli bi şekilde personel ayrımı yapılır buda kendi içlerinde gruplaşmaya sebep olması kaçınılmaz...

Ha bide asla kendinden akıllıları sevmezler onlar için salak olucan. Zaten bütün sorunlarda bu yüzden çıkar
Şirket araçları sözde konusunda dışında kullanılamaz
  daha fazla ama eniştelerin maşallahı var makam aracı olarak kullanıyorlar hatta bu enişteler şube yöneticileri yönetir bunu bariz herkes görür ama sesini çıkaramazlar. Hatta farklı şubedeki enişteler şube baskınına bile gelirler.

Bence önce şube yöneticilerinden başlayarak bir temizlik yapılmalı yeni gelecek yöneticilerde aynı şubeler de çalışan insanlardan ve çalıştığı bölgeye hakim personelden yapılmalı.
İşten ayrılan personeli ne ararlar ne sorarlar ne oldu bir sorunmu var ne diye ayrılıyorsun diye ama hiçç kim kime dum duma

"Biz akıllı insanları napacaklarını söylemek için işe almıyoruz, onlar bize napacağımızı söylesinler diye işe alırız... Steve JOBBS..



Eğer bu bölgedeki yöneticiler akıllaysa ayrılan personelleri tek tek arayıp sorarlar yoksa bunlarla bi halt olmaz...
  daha az
Artı Yönleri
Olsada yazsam
Eksi Yönleri
İş yok uğruna deneyip yaşamak lazım...
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 133Hayır 4Şikayet et
3,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Aras kargo
Kurye (Eski Çalışan) –  Kayseri13 Aralık 2017
İş sağlığı ve güvenliği diye birşey yok. Gençlerin gidipde aras kargoda ezilerek çalışması çok kötü. Aras kargo hakkın olanı asla vermez. Sen hiç umrunda bile olmazsın. İlerleyen zamanda yaşın ilerleyince çok çekersin hayatını karartırsın. O yüzden aras kargoyu tercih etmeyin asla.
Artı Yönleri
Ticket veriyor
Eksi Yönleri
Yaptığın mesai yi vermiyor
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 154Hayır 14Şikayet et
4,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Guzel ve stabil bir isyero
Şube temsilcisi (Eski Çalışan) –  Hatay24 Kasım 2017
4 yillik is surecimde bir cok zorluklarla karsilasip aslinda hepsinin kolaylikla ustesinden gelebilecegimizin farkindaligini hissetiren bir is deneyimimdi
Artı Yönleri
Is paylasimi ve birlik beraberlik ile calisma sistemi
Eksi Yönleri
Yemek saatinin olmayisi
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 20Hayır 26Şikayet et
5,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Güzel bi çalışma ortamı
Kargo Takip (Eski Çalışan) –  İstanbul avrupa14 Kasım 2017
Çok eğlenceli bi o kadar yorucu bi şirket ama bütün bunlara değer bi firma
Artı Yönleri
Yemek yol sigorta
Eksi Yönleri
Yok
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 17Hayır 49Şikayet et
2,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Cok yogun is ortami
Temsilci (Güncel Çalışan) –  Samsun12 Kasım 2017
Calisma saatleri fazlaca uzun ve yaptigin isin karsiliginda aldigin para az
Artı Yönleri
Kurumsal firma
Eksi Yönleri
Calisma saatleri ve maas
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 47Hayır 24Şikayet et
3,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Disiplinsiz bir çalışma ortamı
Müşteri temsilcisi (Eski Çalışan) –  Bursa12 Kasım 2017
Verilen maaş konusunda kötü sayılmasada yönetimsel ve şube işleyişi olarak pek iyi değillerdi.
Artı Yönleri
İyi maaş
Eksi Yönleri
Ulaşım sıkıntısı
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 32Hayır 15Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Aras kargo
Aras kargoda yaya kuryeyim 4 levente (Güncel Çalışan) –  Istanbul8 Kasım 2017
Aras kargo da calisiyom saatleri cok oldu icin 15 saat calisip 1900 tl maas aliyom
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 29Hayır 24Şikayet et
5,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Güzel ve zevkli bir çalışma ortamı
Kurye (Eski Çalışan) –  Balıkesir26 Ekim 2017
İlk iş deneyimimdi. Kendimi keşfettiğim ve eğlendiğim bir işti.
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 21Hayır 83Şikayet et
5,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
aras kargo büyük ailedir.
Musteri temsilcisi (Eski Çalışan) –  Şanlıurfa4 Ekim 2017
iş yerindeki bir günümde günaydn kargo gelen bir kargyu teslimata gönderip ve söz verdiğimiz. Gibi saatinde teslimatn sağladk.
Hayata bakş acisin i farkl pencererlerden gösteriyor.
yönetim mükemmel bir kadrosu var.
iş yeri kültürü üst seviyede işimii severek yaptğmz için ort yanlar aklmlzdan gecmiyor.
Artı Yönleri
yemek ücretleri
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 14Hayır 35Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Basit
Depo elemanı (Eski Çalışan) –  Istanbul21 Ağustos 2017
Calisma ortami cok kotu isciye verilen deger deger sifir.
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 75Hayır 8Şikayet et
4,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
disiplinli
stajyer (Eski Çalışan) –  İzmir14 Ağustos 2017
Ben Aras Kargoda stajyer olarak çalıştım. Çalıştığım sürece iş konusunda epey bilgi öğrendim. Firmada herkes iş kültürüne uygun çalışıyor birbirlerine saygılı ve yardımcılar.
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 20Hayır 49Şikayet et
4,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
aras kargo
2 yil (Eski Çalışan) –  Ankara.mobilyaci29 Temmuz 2017
arkadaşlar bende aras kargo da görev yaptım .memnunum subemden ve yönetimden bu günün şartlarında aras kargo gibi bir firma maaş günün de yatar tickirt gününde yatar giyim iş elbiseleri verilir ben 1850 tl.maas alıyordum +ssk+ag.pirim vardı.çalışan arkadaşlar kıymetini bilin .basvuru yapan arkadaşlar inş ise başlarsınız .emin olun ki.ilk bir ay zorluk yaşarsınız sonrası çalışıyor insan.eglenceli güzel bi iş ortamı oluyor.zaten bi zaman sonra mesai arkadaşlarınızla bi aile oluyor zamanın nasıl geçtiğini bilmiyorsunuz.ben ailevi sorunlardan dolayı ise gidemedim haberde vermedim.çıkarıldı şimdi yine girmeye çalışıyorum.siz derdinizi anlatmasını bilirseniz .aras ailesinde mutlaka sizi dinlicek biri vardır bundan ben eminim.bende isden ayrılalı bir ya oldu.calisan arkadaşlar kıymetini bilin.aras kargo gibi bi yer bulunmuyor saygılarımla.
Artı Yönleri
maaş+ssk+ağ+yol+yemek+ en önemlisi pazar günleri tatil olması.
Eksi Yönleri
30 kilo usdu kata teslimat yok deler ama var.kasayi tutan arkadaşların size yaptığı yanlışlar.
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 32Hayır 26Şikayet et
Bu şirket sayfasını talep edin

Burada çalışmanın nasıl bir şey olduğunu merak mı ediyorsun?

Aras Kargo firmasında çalışmak ya da mülakata girmek hakkında bir soru sorun. Topluluğumuz cevap vermeye hazır.

Soru Sor

Genel puanlama

2,9
109 yoruma göre
526
418
321
212
132

Kategorilere göre puanlama

2,6İş/Sosyal hayat Dengesi
3,0Maaş/Avantajlar
2,7İş Güvencesi/Yükselme
2,9Yönetim
2,8Kültür/Değerler