Domino's için Çalışan Yorumları

Aramanızla eşleşen 84 yorum bulundu 22.242 yoruma gözat
Sırala: Yardımseverlik | Değerlendirme | Tarih
3,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Good Friendships & weak Management
Senior Business Intelligence Specialist (Güncel Çalışan) –  Istanbul1 Kasım 2019
-I gained experience about SSAS Cubes and I improved my DBA Skiils.
-There is a weak management in Dominos.Managers doesn't care employeers
-Dominos Office very poor working environment. No air condition inside ,
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?EvetHayırŞikayet et
5,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Severek çaliştiğim bi̇r ortam
MUTFAK ELEMANI (Eski Çalışan) –  Bursa31 Ekim 2019
Çaliştiğima çok memnun kaldim. Saygi ve di̇si̇pli̇n İçeri̇si̇nde çalişma ortami vardir.
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?EvetHayırŞikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Sömürü Sistemi:
Motokurye (Eski Çalışan) –  istanbul'da18 Ekim 2019
Sistem eskiden biraz iyiydi şimdi içler acısı...
Piyasada ki islere nazaran çok vasat adi bir yönetim biçimine sahip! Asgari ücretle yapilacak iş degil!
Müdürlerin beceriksizliğinin bedelini çalışanlar baskılanarak ödüyor! İşcilik diye tutturmuslar sinekten yağ çikarıp sermaye sahibini memnun etmekten baska dertleri yok! Sistem yürümüyor manüpülasyon yapıyirlar işciyi daha çok eziyorlar! Havuç eşşek misali ödül sistemi ile müdürleri gazliyorlar onlarda alttaki iscileri aşırı kullanıyorlar! Denge olmuyor ciddi adaletsizlikler mevcut imkanı olan kesinlikle çalışmasın!!!
Artı Yönleri
Para sekmez, birde yemek(buda olmasi gerek!)
Eksi Yönleri
Çok! Özellikle angarya işler..
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 1Hayır 1Şikayet et
5,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Çok iyi..
Mutfak (Eski Çalışan) –  Türkiye6 Ekim 2019
Tempolu bir iş düzeni var.. Yorucu geciyor sürekli ayaktasin ama çalışirken sıkılmiyorsun,yorulmuyorsun o telaştan yorgunluğunu unutuyorsun...
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?EvetHayır 4Şikayet et
3,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Eeh işte
Mutfak (Eski Çalışan) –  Samsun canik şubesi21 Eylül 2019
Francais olan işlerinde çalışılmaz ben çalıştım kötü yönetim maalesef aidiyetlik yaramıyor müdrün hatalarına göz yumcan ve hiç sorgulayan olmıycan ben tam tersini yaptım yani iş ahlakına uygun hareket ettim yaranamadık.saygılar...dursun koloğlu
Artı Yönleri
Hep aynı iş olduğu için problem olmuyordu
Eksi Yönleri
Yemek molası yotu.Çıkınca tazminat alamazsın
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 5HayırŞikayet et
3,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Domino's Pizza
Mutfakçı (Eski Çalışan) –  İstanbul20 Eylül 2019
Müdürler eleman almak yerine tek bir kişiyi sabahtan akşama kadar çalıştırıyor
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 6Hayır 1Şikayet et
4,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Her şeyi hak eden şirket.
Vardiya Müdürü (Eski Çalışan) –  Çankırı25 Ağustos 2019
Çok açıklayıcı bir değerlendirme olmayacak ancak çeşitli mecralarda kendisi için yazılan her tür "olumlu ve olumsuz" yorumu sonuna kadar hak edebilecek yetenekte bir şirket. Aldığı her tür* yorumun kaynağı ekseriyetle çalışanları olmakla birlikte "çalışanları çalışan yapan içinde çalıştığı kurumdur" demek yanlış olmaz.
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 1Hayır 2Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Akıl Sağlığınızı Bozar
Lezzet Ustası Falan Filan (Eski Çalışan) –  İzmir19 Ağustos 2019
Hangi şekilde başlarsan başla biraz olsun öz saygıya sahipsen bir süre sonra anlarsın ki sana resmen robot muamelesi yapıyorlar. İlk önce güler yüzlü davranıp sonrasında basıyorlar insana iş yükünü ve nefes alamazsın. Düşük cirolu yerlere bi bakının derim yüksek cirolu yerler de insanın akli dengesi kalmıyor gerçekten. Ben mutfakçıyım aslında belirli bir görevim olması lazım ama bu yok çünkü dominos az insan ve buna rağmen az maaş veren bir yer. Müdürler hak getire ise çok yaramayan çok tecrübesiz insanlar. Sebebi şudur ki müdürün senden 100 veya 200 lira fazla alan bir insan bu yüzden yaşı olgun bir insan evlenme veya daha iyi yasam isterse işten çıkmak zorunda kalıyor. Dedim ya yaşı küçük yani baya bi rütbe kesecek sana. Aynı zaman da herkes böyle bir ortamda başına buyduk olmaya başlıyor bu yüzden seni bu işten soğutacaklar. Eğer gireceksen de düşük cirolu bir yere girin en azından sadece temizlik yorar sizi.
Artı Yönleri
Müdürlerin iyiyse biraz eğlenirsin yorgunluk atmaya iyi gelir
Eksi Yönleri
Saymayı bıraktım.
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 4HayırŞikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Çok kötü
Kurye (Eski Çalışan) –  Samsun27 Temmuz 2019
Eşim Dominosda motor kuryeliği yaptı kışın karda servise yolladılar yaşlı bir adam karda dengesini bozup önüne atladı ve ayağı kırıldı 12 bin ceza ödedik yetmedi birde üstüne eşimi işten attılar gördüğüm en kötü şartlara ve vicdana sahipler
Artı Yönleri
Artı yönü olsa keşke
Eksi Yönleri
Hayvan bile daha değerlidir bu şirket için
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 20Hayır 1Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
eğlenceli çalşma ortamı
makeline (Eski Çalışan) –  pozcu dominos1 Temmuz 2019
eğlenceli çalşma ortamı disiplinli kurul zor şartlar
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 3Hayır 2Şikayet et
5,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
eğlenceli bir ortamda çalışmak isterseniz doğru adrestir.
Vardiya müdürü (Eski Çalışan) –  Eskişehir20 Haziran 2019
ben eskişehir odunpazarı şubede çalıştım. idarecim ve çalışan diğer arkadaşlarımla hep eğlenerek çalışırdık. kimseden baskı görmedim. ayrıldıktan sonra bile iletişimimiz devam etti hatta kapım da açık kaldı. ancak bu söylediğim merkeze bağlı şubeler için geçerli :)
Artı Yönleri
yemek, servis, eğlenceli çalışma vs.
Eksi Yönleri
gece geç çıkış.
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 2Hayır 5Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Mülteciler bile bu standartlarda çalışmaz.
Kurye (Eski Çalışan) –  Ant14 Mayıs 2019
Sosyal haklar sıfır paketçi tuvalete kadar temizlikten sorumlu dakika dinlenecek zaman yok az kişi çalıştırıp hepsine günde 2 saat fazla çalıştırıp açığı kapatmaya çalışıyorlar mesai ücreti olayı yok hergün 2 saat fazla çalışın bir gün 1 saat fazla çalışıp ben gidiyorum diyin yemediğiniz laf kalmaz akli dengesi yerinde olan yazdıklarımı ciddiye alsın sakına ama sakına bulaşmasın kuryeden müdürüne kadar her işi yaptırırlar ameleliğe kadar istedikleri şartlar Amerika standartlarında verdikleri maaş Suriye standartlarında.

Not:paket başı alınan ücret franceisherlerde yok yani çoğunda yok sadice kuru asgari ücret bilgilerinize sunarım
Artı Yönleri
Yok
Eksi Yönleri
mesai ücreti yok, tüm işlerden sorumlusunuz, yemek yemek için bile vaktiniz yok, hergün beleş 2 saat çalışırsınız
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 32Hayır 2Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
İnsanı yer bitirir...
Pizza Ustası- Vardiya müdürü (Eski Çalışan) –  İstanbul Anadolu9 Mayıs 2019
Her gün amelelik, haksızlık, fiziksel yorgunluk. Size hiç bir şey katmaz. Kesinlikle çalışmayın. İşin eğlenceli hiç bir yanı yok. Saçma sapan bir yönetim ve sistem var...
Artı Yönleri
YOK
Eksi Yönleri
SAYMAKLA BİTMEZ
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 19Hayır 2Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Berbat bir çalışma ortamı
Pizza Ustası (Eski Çalışan) –  Çanakkale29 Nisan 2019
Tamamiyle iki vardiye müdürü üzerine dönen olaylar ve daimi olarak üzerinize iş yıkılması ile dönen bir iş yeri. Meseleye biraz girince üzerinize bir şeyler kalması muhtemel. Seher ve Faruk ikinizde vasıfsız ve kalitesiz müdürler. Yönetim vasfı olmayan insanlar. Dükkanın zarar yapmasına neden oluyorlar. Çalışmayın nasılsa dayanamayıp çıkarsınız.
Artı Yönleri
Yok
Eksi Yönleri
Değer verilmiyor, Yaptığınız şeyler övülmüyor, Müdürler yardımcı olmuyor her şeyi üzerinize yıkıp ofiste dizi izleyip instagramda takılıyorlar
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 26Hayır 1Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Motorlu Kuryesine Asgari Rakam veren ve primsiz çalıştıran firma
Sürücü (Güncel Çalışan) –  Türkiye20 Nisan 2019
dominos en son çare demiş bazı arkadaşlar hayır katılmıyorum burası en son çare bile olamaz !!!! emsallerindeki firmalar motosikletli kuryeye 2.400 tl maaş + 70 kr paket primi verirken burası köle ulusu çalıştırmaya devam ediyor. 8.5 saatte sözde 1.5 saat molan var ama bunun yarım saatini kullanabilen varsa bu firmada alnından operim. mutfakçısı desen aynı vardiya müdürleri öyle 2.100 tl maaşla çalışıyor herkes kaçış arıyor.siz bu tempoda çalışan insanlara hakkını vermezseniz işinizden verimlilik beklemeyin.. şuan domino's pizzada çalışmakta olan emin olun %80 i kaçış aramakta ben de dahil. size tek tavsiyem elinizdeki personellerin değerini bilin haklarını verin işi bilen insanlar sizle çalışsın..
Artı Yönleri
gerçekten yoook
Eksi Yönleri
Saymakla bitmez
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 19Hayır 2Şikayet et
1,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Çalişmayi düşünecek olan arkadaşlar sonuna kadar okusun lütfen !
Mutfakcı (Güncel Çalışan) –  İstanbul Anadolu15 Mart 2019
ŞİMDİ GÜZEL KARDEŞİM MUTFAKCI (PİZZA YAPAN) OLARAK ÇALIŞACAKSAN SONUNA KADAR OKUMANI TAVSİYE EDİYORUM BAŞLAYALIM.

Şimdi güzel kardeşim evine en yakın yol mesafesı olarak en kolay ulacabileceğin bir dominoss bayisine git vardiya müdürünüzle konuşabilirmiyim diye gir cvni doldur zaten yarın sabah ararlar 3.30da gel derler.Öncelikle şunu söyliyeyim eğer dersenki ben kimseyi takmam saatimi doldurur çıkarım diyorsan tavsiye yine etmiyorum. Her neyse işe alındın saat verildi gittin üst , şapka verdiler işe başladın kısaca.Zaten farkedeceksindir herkez laylaylom takılıyordur içinden bu ne rahatlık tarzında bir cümle geçicektir eminim bundan.Şimdi kardeşim işine herkez karışır düzenleri yoktur herkez kafasına estiği gibi davranır kimse kimseyi tınlamaz müdürler zaten max 20 yaşında olduğu için ego,tavır,hal ve hareketleri paha biçilemez zaten anlamışsındır demek istediğimi.Şimdi gelelim pizzaya ilk başta süslemeye (pizzanın içine koyulan malzemeler) alırlar gün geçtikte hızlanınca yavaş yavaş ebata (hamur açmak) geçersin. Yani bütün gün hamur açmak pizza süslemek kolay değil kolay gibi gözüksede değil kardeşim elin pisleniyor yıkıyorsun tekrar ekrana pizza düşüyor.Benim çıkma sebebimde bu olacak herhalde.Yani benim ellerime o un alerji yaptı sana yaparmı bilmem kardeşim ellerimin üstü ve parmak aralarım yara bere içinde durduk yere kanıyor kabuk bağlıyor v.s v.s inşallah öyle bişey olmaz sana.Yani ellerin her zaman pis (peynir yağı,zeytin suyu, domates suyu, mısır suyu) gibi malzemelerin içinde olacak ve ne kadar rahat çalışırsın bilemem.Her neyse ebatı v.s öğrendin yapıyorsun şimdi
  daha fazla gelelim maaş vardiya saatlerine.Şimdi kardeşim vardiya saatleri 8 10 12 olarak değişiyor zaten cv doldurduğun zaman sorucaklar kaç saat çalışacaksın diye direk 10 saat 2020 asgari + sigorta olarak biliyorum diğerlerini bilmiyorum tam kesin bilgi vermiyeyim ama tavsiyem değildir çok yorulursun çekemezsin.10 saat boyunca dinlenme molan yoktur iş yokken oturmak v.s var ama zaten etrafı bok götürüyodur sen temizleyip otursan bile senin oturduğunu görüp iş verir.Yemek molası yokmu? malesef yok ayak üstü 1 tane orta boy pizza yiyorsun oda 2 malzeme sos ve peynir dışında 2 malzeme oda sucuk mısır v.s v.s pastırma felan koyamıyorsun ne kadar doyurur açlığını ne kadar keser bilmem ama emin ol ki beni doyurmuyor doyursa bile 2 saat sonra yine acıkıyorsun hani adam akıllı yemek hakkın olsa acıkmazsın olmadığı için acıkıyorsun zaten girince anlıyacaksın.Her neyse daha fazla uzatmıyayım gönlü güzel kardeşim benim.Hani tavsiye hayatta etmem berbat laylaylom bir ortamları var bölgesine göre değişirmi bilmem ama çoğunlukla öyle.Zaten bende fazla durmam ellerim o kadar çok acıyorki una deyince direk iğne batıyor sanki o kadar pis bi alerji olmuş zaten iş bulayım çıkıcam bir daha girermisin olsa dersen asla o kadar net yani.İnşallah senin için hayırlısı olur kardeşim en güzel açtığın hamur boyutuna bile ebatlara dikkat edelim ebatı düzgün aç tarzında baskıda eksik olmaz tabi.Her neyse fazla uzatıp seni baymıyım.Tavsiye etmiyorum ama olurda girersen aklında bulunsun kimseye kendini ezdirme ve yüz verme ciddi ve disiplinli takıl aklında bulunsun yüz verince astarını isterler söyliyeyim. Hadi hayırlı olsun şimdiden bol şans ve bolca sabır :)  daha az
Artı Yönleri
YOK ARAMA CİDDEN YOK :(
Eksi Yönleri
SAYMAKLA BİTMEZ
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 28Hayır 1Şikayet et
3,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Son Çare
Vardiya Muduru (Güncel Çalışan) –  İstanbul avrupa14 Mart 2019
Egerki hayat standartlarindan umidini kesmis evde depresyona girecegime cebime ucbes kurus girsin diyor ise dusun tam bir kominist duzen hakim yemin ederim mola yok yemek bir pizza icecek yasak insan kaynaklariyla alakalari yok ekip odasi dedikleri yer pislik yuvasi yeri gelir 3 saat gec cikarsin 3 dk icin laf yersin yonetici dedikleri kisiler iletisim yoksunu insanlara takma ad koymuslar restoran muduru vardiya muduru ya mudur dedigi adama personelden 100lira fazla ceriyor o yani restoran mud bile. pizza yap susleme yap firina bak yani tek arti yonu var sizi yanlizliktan ve DEPRESYON dan kesin olarak kurtarir burayi rehabilite merkezl gibi dusunun hicbisey dusunmeden uzay boslugunda calisiyosun hemen zaman geciveriyor baski yok cunki duzen yok tam hayata tekrar ilk basamak gibi her ne olursa olsun insanlara bu yasam kapisini allah verenden razi olsun
Artı Yönleri
Iyi bir antidepresan
Eksi Yönleri
Saymakla bitmez
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 32Hayır 5Şikayet et
5,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
Katkısının olduğunu düşündüğüm bir firmadır
Vardiya Müdürü (Eski Çalışan) –  Antalya4 Mart 2019
Merkez çalışanlarının her birine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Artı Yönleri
Kariyer hedefleri için önü açık bir şirket
Eksi Yönleri
Personel Pizza dan başka bir şey yiyemez
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 6Hayır 18Şikayet et
2,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
İşin eğlencesi ve yönetici sıkıntısı
Pizza Ustası (Eski Çalışan) –  Adapazarı16 Şubat 2019
Oldukça sevdiğim, severek gittiğim ve keyif alarak çalıştığım bir işe sahiptim. Lakin çalışma ortamındaki bazı yöneticilerle aramızda uyuşmazlık oluştu. Bu gerginlikten ötürü zamanla işten uzaklaştım. Ayrılan arkadaşlarımızdan dolayı iş yükümüz, mesailerimiz arttı. Uzun süre buna bir çözüm göremeyince daha işten uzaklaştım ve ayrıldım.
Daha iyi, anlayışlı yöneticilerle çok daha uzun süre birlikte çalışabilirdik oysa.
Artı Yönleri
Kendini geliştirebileceğin ve eğlenceli bir iş
Eksi Yönleri
Personele pek değer verilmiyor.
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 23HayırŞikayet et
3,0
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü
bildiğimiz dominos
kurye (Eski Çalışan) –  Adapazarı20 Ocak 2019
lütfen başka işlere yoğunlaşın daha iyi işler de var
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?Evet 22Hayır 1Şikayet et
Sahipli Profil

Burada çalışmanın nasıl bir şey olduğunu merak mı ediyorsun?

Domino's firmasında çalışmak ya da mülakata girmek hakkında bir soru sorun. Topluluğumuz cevap vermeye hazır.

Soru Sor

Genel puanlama

3,6
22.242 yoruma göre
56.328
46.706
35.479
21.958
11.771

Kategorilere göre puanlama

3,4İş/Sosyal hayat Dengesi
2,8Maaş/Avantajlar
3,2İş Güvencesi/Yükselme
3,3Yönetim
3,5Kültür/Değerler