Domino's
3.5/5 yıldız.
Haftalık güncellemeler, iş ilanları ve değerlendirmelerden haberdar olun

Domino's için Çalışan Yorumları

Bu şirketi değerlendirin
Pozisyonun Adı
Konum

Kategorilere göre puanlama

3.3İş-Yaşam Dengesi

Sırala

YardımseverlikDeğerlendirmeTarih
Aramayla eşleşen 109 yorum bulundu28,367 yoruma gözat
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Maaş olarak çalışan için en düşük firma.

Indeed'de öne çıkan yorum

Indeed tarafından seçilen en faydalı yorum
Piyasanın altında standart asgari ücret. Motokurye ye birçok. Firma saat ücreti 17-20 TL veriyor. Dominos 10 tlye geliyor:)

Artı Yönleri

Yok

Eksi Yönleri

Maaş düşüklüğü ve Alt kadroya baskı.
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Ortamı güzel

Kurye olarak halen çalışıyorum ama memnun değilim prim yok heryerde prim var dominosta yok kuru maaşa çalışıyoruz. Tek sorun maaş başka bı sıkıntımız yok okadar yoğun olmasına rağmen aldığımız maaş aynı..

Eksi Yönleri

Prim
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Zaman Kaybı

arkadaşlar, Domino's Pizza da kurye olarak diyorum ki. sakın sakın sakın. ne yaparsanız yapın, ne derseniz diyin her yük sizde.kutu yaparsınız temizlik yaparsınız. dolap doldurursunuz ama yaranamazsınız. paket ücreti diye bir şey zaten yok. asgari ücret veriyorlar sadece. ekipman zaten vermiyorlar. ellerinde ikinci el varsa verirler. hijyen zaten yok. virüs çıkan bir arkadaş oldu,diğer arkadaşların sonucu beklenmeden şubeyi izole edip kapanmadan işe devam ettiler. emperyalizmin böyle bir şey işte. müdür değilseniz siz orada kölesiniz.

Artı Yönleri

kesinlikle yok.

Eksi Yönleri

her gün pizza. içecek açmak yasak. maaşı az. Üslûp yok.
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Stresli insan hayat-ı hiç önemsenmiyor

Ben 5 yıl zoraki çalıştım adil değiller etik değiller çalışılması gereken en son yer ne yazmaliyizki yöneticiler kötü hakkın yeniyor gps takmışlar seni takip ediyorlar güvensizlikten ne yazıkki zamanımızı dominos da harcadık

Eksi Yönleri

Stres
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

zor yıpratıcı stresli bit işyeri gerek yok.

kurye olarak8 ay çalıştım dominosda. inanın haksızlığın adaletsizliğin işbilmezliğin tam yeri.kuryelik dışında her işi yaptım.günde bit orta boy pizza yiyebiliyosun ceset motorlar.asla motorcuya değer vermiyorlar.

Eksi Yönleri

saymakla bitmez ötneğin, gece 2de mesaiyi biter sizin eve girmeniz 3, paket primi yok, dengesiz shift, yoğun tempo, 30 dk muhabeti
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?

Son çalıştığınız şirkete puan verin

Diğer kişilere yardım etmek için deneyiminizi paylaşın

İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

İşi gerçekten çok sevdim ama çalıştığım şube deki insanlar maalesef art niyetli ve yeni gelen birilerinin çalışmasını hiç istemiyorlar

Çalışanlar daha ciddi ve samimi çalışırsa ve biraz kibar daha iyi olur

Artı Yönleri

Zaman iyi geçiyor du

Eksi Yönleri

Çalışanlar art niyetli
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Yorucu ama zevkli

Çalışma şartları kötü haftada 1 gün izin 8 saat ayakta ve mola sadece yarım saat ayaklarımız fazlasıyla ağrıyor yorucu oluyor molalar en azından 1 saat olmalıki yemekten sonra dinlenmeye de vakit olsun bütün gün koşturmak fazlasıyla yorucu zatenPizzacilik çok zevkli seven kişi yapabilir.Maaş mutfakçıya asgari yemek bedava zaten ama yol parası yok yol paramizi asgari ücretten eksilterek biz veriyoruz. Bir eksi yanı da buAma çalışma ortamı rahat fazla disiplinli değil denetleme daha sık gelirse daha disiplinli olur.

Eksi Yönleri

Yol parası yok ve mola çok az
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Eglenceli iş

Severek yaptığım eğlenceli bir iş dominosta çalistigim zamanlarda cok memnundum

Artı Yönleri

Ucretsiz personel yemegi

Eksi Yönleri

Fazla mesai
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Domino's pizza

Her işi yaptiriyorlar kurye olarak girdim telefon siparişi fırından pizza paketleme dükkana gelen müşteriden sipariş ve ödeme alma boş zamanda temizlik

Artı Yönleri

Ücretsiz öğle yemegi

Eksi Yönleri

Maaşı çok düşük her işi yaptiriyorlar
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Berbat bir yer

9 senelik çalışma hayatımda ilk defa dominos pizza olarak iğrenç ve kötü sahtekar bi yerde çalışma şeklin oldu 4 ay kadar çalıştım ama keşke çalışmasaydım dedigim yerlerden biri ismi bilindik olabilir dominos pizza kurumsal yer diye ama içine girildiği zaman o kadar da güzel bi yer değil her türlü ahlaksızlık sahtekarlık dolandırıcının var
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?

Domino's İş İlanları

Daha fazla iş ilanı
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Mecbur kalmadıkça çalışmayın

Samsun 56 lar şubesinde çalıştım şubedeki çoğu insan iyiydi fakat şube müdürü olan beyefendi saygısızlık olduğunu kabul etmediği cümleler kuran ve bunu dobra olmak olarak nitelendiren bir insandı. İş yükü çok fazla ve çok yoğun bir şube 16.günümde artık onunla aynı ortamda bile olmak rahatsız ettiği için çıkmak istediğimi söyledim bana ben zaten seni çıkaracaktım elin hızlı değil vs gibi şeyler söyledi. Şahsıma bir şey söylemedi söyleyemezdi de zaten fakat gruba kafanız basmıyorsa,yapamıyorsanız çıkın gidin gibi cümleler yazan bir insan asla gönül yaparak motive ederek değil baskıyla olumsuz cümlelerle çalıştırmaya çalışan bir insan. Vardiya müdürleri paketçi abiler falan iyiydi.

Artı Yönleri

8 saat olması

Eksi Yönleri

Bir sürü
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Yoğun Tempo

Yoğun Tempolu çalışma ortamı.Takım Çalışması.Düşük Maaş

Artı Yönleri

Yemek
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Stresli̇ ve aşiri yorucu

Domino's mu dediniz kesinlikle önünden geçmeyin önce belli bir fiyata ve bir saate anlaşırsınız daha sonra sözlerinde durmayıp maaşı aşağı çekerler çeşitli bahaneler öne sürerek beş dakika geç kaldımı bir ton söz ama fazladan çalıştırmaya geldimi bir numaralar saat gece 2 iş bitimi diye konuşursun saat 3 olur daha çalışırsın ayrıca ekstradan iş yaptırırlar konuşmadığın halde kurye olarak girersin her türlü işi üzerine yıkarlar, siz siz olun mecbur da kalsanız gidip çalışmayın.ayrıca sözleşme imzalarken çok dikkat edin çok uyanık bir şirket okumadan bir kopyasını almadan sözleşmeyi imzalamayın süresiz sözleşme olmasına dikkat edin size yaptıracakları ve kaç çalışacağını maaşınız açık ve net bir şekilde yazılı olması gerekir.Hijyen ve temizlik yönünden sıfır rezil bir yer haberiniz olsun artık çalışıp çalışmamak,alışveriş yapıp yapmamak size kalmış,işe girişte üzerinize zimmetledikleri hiçbir şeyi vermiyorlar.

Artı Yönleri

yok

Eksi Yönleri

Çok, mola yok fazladan çalıştırma var, hak yeme sözlerinde durmama, işcinin değeri yok
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Domino’s pizza

This company is good for me because i have talent on kitchen and this job is completely for me. I can’t tell you more review just i love make pizza on Domino’s but i need work this job in another country, my current salary is not enough for me
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Dominosmu dediniz

Mucbur kalmadığınız sürece ekmeğe ihticinizin olmadığı surece asla çalışılacak bir yer değil ve hic hijyenik degil zaten asgari ucretle bir insana nekadar temizlik yaptırabilirsiniz siz düşünün ki yapmiyolarda zaten ama onlarada hak verin çok yuk var üzerlerinde

Artı Yönleri

Bir artısı yok..

Eksi Yönleri

Herşey
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Turgutreis şubesindeki orhan beye çok teşekkürler

Bize çok nazik davrandı güler yüzlü ve çok sıcak kanlı davranışlarıyla bizi çok etkiledi

Artı Yönleri

Çok iyi biri

Eksi Yönleri

Yok
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

normal

iyi güzel günlerdi hernakadar zorda olsa elimizden geleni yaptık cok şükür
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

klasik

Bütün fastfood şirketleri gibi burasıda aynı sıkı tempo yorucu bir gün ve ruhsal olarak yoruluyoırsunuz. Eksi̇ yönleri̇: -Yorucu -Gece 2-3 gi̇bi̇ paydos -1 Günlük İzi̇n di̇li̇mi̇nden dolayi sosyal faali̇yetlerti̇ni̇ engelli̇yor -Beli̇rli̇ süreden sonra pi̇zzadan soğuyorsunuz Arti yönleri̇: +Pi̇zza yapmak eğlenceli̇ başlangiçta +Ve hergün pi̇zza yemek başlangiçta sonrasi İse kabusa dönüşüyor. +Pi̇zza yapmayi öğreni̇yorsun +Eğer İyi̇ çalişirsan seni̇ dükkan hatta bölge müdürü bi̇le yapabi̇li̇rler (maaşi 1 tik daha fazla ama daha fazla sorumluluk İsti̇yor)
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Mutfakçıyım ! Toplanın anlatayım

Arkadaşlar öncelikle merhaba 1 senedir bu işi yapıyor ve hiç memnun değilim , şöyle ki mutfaktaysanız bütün yük sizin üstünüzdedir, kapanışa kadar durmadan pizza yaparsınız ona koş buna koş , derken kapanış gelir ve temizlik başlar haa bi müşteriyle uğraşması, elemanla konuşması saymıyorum bile , kapanış saati gelir haliyle gıda sektörü temizlik yapılması gerek ve arkadaşlar oda sizin üzerinde hemde öyle kolay bi temizlik değil 1 saatten fazla sürecek bi temizlik tek başınıza koca dükkanı ;fırın,meklayn, ön banka , kat table, camlar ve daha neler neler ürünleri kaldırıp taşımanız olsun hani pizza yapmak dışında 2 saatlik bir temizlik diyorum, hatta şöyle bi oer denetlemeye gelecektir herşeyide siz yaparsınız bir yandan temizliğe koşar öteki taraftan pizza ve daha nele neler , tabi o sırada kuryeler çıkmış olur , mutfaktaysanız su bile içemez , bırakın yemek molasını tuvalete bile çıkamazsınız , kuryeler daha rahattır hatta baya baya rahat , yani anlayacağınız sadece mutfakçl değil , temizlikçi, bulaşıkçı , pizzacı , kasiyer olursunuz , bakmayın büyük bir firma olduğuna işin %70 ini mutfağa yıkarlar , sakın girmeyi !!!! Ezilmeyin..... umarım yararlı olmuştur arkadaşlar
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

Stresli

Kuryelere gerektiği ekipmanlar eski ve yıpranmış motosikletler ise bakımsız ve önlemsiz
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?
İş/Yaşam Dengesi
Maaş/Avantajlar
İş Güvencesi/Yükselme
Yönetim
İş Kültürü

dominos....

şuan motokurye olarak çalışıyorum 4-5 şube dolaştım ve her şubenin aynı olduğunu gözlemledim şuan VM olmaya çalışıyorum. inş VM olcaz.
Bu değerlendirme size yardımcı oldu mu?

Burada çalışmanın nasıl bir şey olduğunu merak mı ediyorsun?

Domino's firmasında çalışmak ya da mülakata girmek hakkında bir soru sorun. Topluluğumuz cevap vermeye hazır.Soru Sor

Genel puanlama

3.5

28,367 yoruma göre
5
7.838
4
8.110
3
6.792
2
2.693
1
2.934

Kategorilere göre puanlama

3.3İş/Sosyal hayat Dengesi
2.8Maaş/Avantajlar
3.1İş Güvencesi/Yükselme
3.3Yönetim
3.4Kültür/Değerler
  • Şirketler
  • Domino's
  • Çalışan Yorumları